香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
白雪 | 12th Feb 2015 | ⓐⓑⓒwillow.柳樹上ⓓⓔⓕ | (218 Reads)
當anson告訴慈母我被抽中成為今次outing的家長義工時,兩母子就一個屋頭一個屋尾直奔向對方用力相擁,「阿婆我得左啦!!!」

今次活動是由英文科主辦,老師teacher Jennier需要領軍到尖沙咀星光大道進行採訪;由於2W一班人多勢眾,所以老師需要家長義工協助管理馬騮。
準時10:45回校,聽罷老師講解今次活動的細節和各家長的任務後,便帶同呢班嘩鬼上校車出發!

在車上馬騮們有七咀八舌的,有活力十足的,更有飛禽大咬的,teacher Jennier要不時站起來嗌名效尤」,做老師的應該長期不能唱K...

下車後,老師和助理姐姐先分派三文治+飲品,然後鴨仔團便步行到星光大道,大鄉里出城的同學們因為心情興奮而手舞足蹈,不過總算有隊形,我們順利行到海傍後,teacher Jennifer交帶好集合時間,大家便分頭行事了。


我要管理的就是呢三隻馬騮,除譚馬騮外,還有Travis馬騮和Carrick馬騮,鏡頭前的他們都威風凜凜

然而鏡頭後...

終於見到第一個遊客在我們眼前遊走(!) 慈母隨即雙眼發光,鼓勵三子出動;
不過三子比慈母想像中緊張和害羞,第一次任務失敗。

第二個目標是一對坐在長椅上的外國人,但三子因為仍然處於膽怯狀態而出現語塞的反應,而且聲亮有如蚊滋,結果差不多由對方自讀自答,勉強完成訪問。

因為上一個訪問只得ANSON開過口,為令三子都有所體驗,慈母做了一些分配;
今次
訪問終於順利完成,飲得杯落!

整理好訪問內容,三子就在長椅上開餐,以維港景色送飯,好不enjoy。


最後一個任務是寫生,三子只是用了三秒」的時間就完成大作,真係唔簡單!


全日任務完成,影張相留念啦!

 

Picture小雨點點滴
*anson一落到操場見到我就神情緊張叫我: 「快D啦!呢邊呀!上車啦!」(莫訓非真係驚我失禮佢...)
*上到校車anson竟然無留位比我...同同學仔坐...T.T
*不過見到佢同同學相處融洽慈母內心又好安慰^.^
anson說,我是大隊長,他是小隊長,組員都是由他選的;
*外國人都好NICE呀! 有問有答,還有反拍,哈哈!
Travis馬騮和Carrick馬騮都好乖好淡定,所以慈母都算輕鬆。
*慈母都偷左一張合照

*本來佢地都唔想影相,但一話影比MAMI睇就即刻就範,愚子可教耶! 


[3]

而家D小人真係唔簡單, P2已經出外訪問了..想當年(一個二個想當年..XDD) 亞EE P2時成舊飯甘咋喎..

Christine
[引用] | 作者 Christine | 12th Feb 2015 | [舉報垃圾留言]


wakakakakaka,你咩意思呀!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 12th Feb 2015

[2]

真係勁
我從來都未做過呢D活動

話時話,Anson張三秒畫都好靚喎~

Can
[引用] | 作者 Can | 12th Feb 2015 | [舉報垃圾留言]

same here 局長....
你睇得出佢畫乜呀XD?

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 12th Feb 2015

[1]

而家D細路真係唔簡單, 想當年... 我都有訪問遊客, 又係係尖東做, 但果時我係F2囉...唔係P2。 ANSON叻仔丫下!


[引用] | 作者 三哥 | 12th Feb 2015 | [舉報垃圾留言]

我好似無玩過。。。
不過呢啲活動宜家可以叫家長幫手又唔同既。。。我地果代阿媽鬼得閒咩。。。

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 12th Feb 2015