香港新浪網 MySinaBlog 精選話題工具
« 上一篇 | 下一篇 »
白雪 | 28th Sep 2010 | ●•出走雪堡•● | (1461 Reads)

街車順利把我們送回南灣,今次終於終於沒有落錯車了!!yeah!!
呢間便是我們的第二間民宿 – 南灣一棧
Picture

甫進房看到一扇落地大窗,窗外有個小陽台,陽台可以飽覽整個南灣沙灘,呢個景致令我們嚴重忘我,婦人和小孩在床上肆虐大跳尖叫洩奮,凍肉男躺在卧椅上(彈結他)高歌助慶~~~
Picture

擾攘一輪,洗個快澡,便以最輕便的街坊裝到「樓下」的沙灘降溫;
Picture
南灣的沙非常之粗,近灘的海邊位置更碎石滿佈,雖然碎石已被海水打磨至平滑,但仍十分「銀」腳;這是珊瑚石嗎?
Picture

起初anson只顧舀沙拒絕下水,我和anson ba又不欲白白在岸上乾煎,雙方對峙下無人屈服,結果anson有anson舀沙,我們轉背偷跑下海;
策略成功...
Picture 

到anson發現時,已是欲哭無淚了~~~嘩卡卡~
Picture

後來成功引誘anson下海~
Picture
 
日落前回房沐浴更衣,之後便在陽台看日落和吹海風
Picture 

海景使我們一直陶醉到入黑,晚飯本打算在附近找吃,然而南灣原來確確切切就只有沙灘一個.....最終決定再次殺入墾丁大街;不過當時的anson已現疲態,所以先在便利店和烤肉檔湊拼一份兒童餐給anson,吃罷再起行。
Picture

台灣的便利店食物相當不錯,呢個蕃茄肉醬意粉叮後依然濕潤爽口,茄香肉濃,anson吃了一大碗!而呢檔蒜烤香腸亦很讚,吃一口滿齒蒜香,之後的旅程也再嚐不到同樣的美味~
我們的確比較喜歡窩在家裡吃食,尢其窩在一個有海風有海景的陽台上。


[9]

羨慕死人咩~~~~~咁嘆既生活, 真係想日日旅行, 唔想返香港!

Maggie
[引用] | 作者 Maggie | 9th Nov 2010 | [舉報垃圾留言]


咁又唔得!!我D朋友仔喺哂香港呀!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 13th Nov 2010

[8]

嘩哈哈,ANSON個樣真係無奈呀,笑死姨姨XDDD

瀅瀅
[引用] | 作者 瀅瀅 | 13th Oct 2010 | [舉報垃圾留言]


哈哈哈~~~我地當時都爆笑~~

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 13th Oct 2010

[7]

間房真是很正呢! 今次看ANSON D 相
覺得他的樣子好像不同了, 可能是長大了一點吧!

小豆丁
[引用] | 作者 小豆丁 | 5th Oct 2010 | [舉報垃圾留言]


佢地既樣真係變得好快~~

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 13th Oct 2010

[6]

間房好大個view好正喎,最正係有埋個露台...

Jacob
[引用] | 作者 Jacob | 30th Sep 2010 | [舉報垃圾留言]


如果香港間屋係咁就好!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 13th Oct 2010

[5]

你架相機防水架?

莎莉蛋糕
[引用] | 作者 莎莉蛋糕 | 30th Sep 2010 | [舉報垃圾留言]


唔係啦...

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 13th Oct 2010

[4]

巧想去唷!


[引用] | 作者 小瑩 | 30th Sep 2010 | [舉報垃圾留言]


去啦..咪成日返鄉下啦!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 13th Oct 2010

[3]

我都好想試下一出門口係海灘的感覺!

Anson個無奈樣超宅男feel XDDD

Can
[引用] | 作者 Can | 29th Sep 2010 | [舉報垃圾留言]


佢根本就係...唔怪得米b唔so佢~~

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 29th Sep 2010

[2]

我這個夏天都去左墾丁玩, 下次我都要試下你這間民宿先..好吸引

JO
[引用] | 作者 JO | 29th Sep 2010 | [舉報垃圾留言]


你就好啦!!!個天好藍呀!!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 29th Sep 2010

[1]

咁近沙灘又有景,好正啫!

boosaa
[引用] | 作者 boosaa | 29th Sep 2010 | [舉報垃圾留言]


真係好正~~我好中意個海景~~~

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 29th Sep 2010