香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
白雪 | 22nd Mar 2010 | ¤۩๑.¸後花園¸.๑۩¤ | (233 Reads)

Picture

雖然你無book好枱同我食生日飯;
雖然你因為爆左無同我食生日lunch buffet;
雖然琴晚連孖寶蛋糕都無個;
雖然你寫錯地址;
雖然你D字好似螞蟻;
雖然你平時成日得罪我...

不過呢~~~你
識自己上我公司website搵地址,算你有心啦!
仲記得每年一花之約,算你好記性!
又買左你唔係好鐘意既eason concert同我睇,算你愛屋及烏!
仲提左anson今朝同我講happy birthday,算你細心!(今朝好lum^^)

多謝你丫老公,其實小小野我已經滿足架啦!
FROM:你個大方得體既老婆

PS:祝同月同日但大我好多年既lin兄生日快樂~~~~~~呵呵呵呵呵呵呵呵呵~~


[20]

哈哈... 笑C 我﹗ 你地兩公婆咁恩愛﹐羨煞旁人呢﹗﹗
遲到左﹐補祝雪姑笑口常開﹐身體健康﹐一家三口生活愉快﹗

QQ 媽咪
[引用] | 作者 QQ 媽咪 | 28th Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


多謝多謝!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 31st Mar 2010

[19]

生日快樂呀!
每天一花,又有螞蟻字的生日咭,好冧呢^^

瀅瀅
[引用] | 作者 瀅瀅 | 26th Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


小小驚喜點都要有既..如果唔係會悶屎...

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 26th Mar 2010

[18]

D字好似螞蟻..哈哈哈哈!

生日快樂!年年日日都咁靚!


[引用] | 作者 kimkim | 24th Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


多謝多謝!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 25th Mar 2010

[17]

我都要補番句Happy birthday!春青幸福常駐!

Can
[引用] | 作者 Can | 24th Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


多謝哂!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 25th Mar 2010

[16]

補番句happy birthday 先...


[引用] | 作者 雪之國 (Felix mama) | 24th Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


多謝哂!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 25th Mar 2010

[15]

上面果翻說話, 睇怕今年我生日時都會講返一模一樣既出黎....

再講多聲, 祝你生日快樂, 永遠美麗!

Maggie
[引用] | 作者 Maggie | 24th Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


多謝~~~
男人...都係粗心大意既動物...算啦!
不過你有LAPTOP喎!!!!!!!!!!!!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 25th Mar 2010

[14]

happy birthday 呀!
有卡都好啦! 我果個卡仔都冇張架...
有花收喎! 雖然冇咗果份驚喜, 但係心裡面重有果份甜嘛! 都算有D情趣啦!

hazel 媽咪
[引用] | 作者 hazel 媽咪 | 23rd Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


我真係好開心! 同埋話佢佢知我好開心, 鼓勵佢下年做多D, 做好D!
哈哈!!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 25th Mar 2010

[13]

sweet forever


[引用] | 作者 豆媽 | 23rd Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


THANKS!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 25th Mar 2010

[12]

Happy Birthday! Your husband is a good one. Mine never send me a birthday card or think some special thing to celebrate birthday with me. He is quite boring, haha!

小豆丁
[引用] | 作者 小豆丁 | 23rd Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


BORING MEANS STABLE! THAT IS ANOTHER ADVANTAGE FOR A WIFE!
THANKS!!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 25th Mar 2010

[11]

生日快樂........ 大頭蝦的老公, 仍然帶著幾分情趣啊!!!!

brfamily2008
[引用] | 作者 brfamily2008 | 22nd Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


^^多謝!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 25th Mar 2010

[10]

生日快樂呀!!!^3^
祝你地一家三口子繼續相親相愛~繼續保持【幸福家庭】NO.1既排名~!!!YEAH~=D


[引用] | 作者 Karen姨 | 22nd Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


多謝哂哂哂哂哂哂哂哂哂!!!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 25th Mar 2010

[9]

大妳個頭好多年!

甜到入心啦妳!

生日快樂!可以同妳分享同一日,係我嘅榮幸。(好似假咗啲添…呵呵呵呵…)

Lindberg
[引用] | 作者 Lindberg | 22nd Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


唔假! 其實我都覺得好榮幸架! 講真好難識到同月同日既朋友!真架!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 25th Mar 2010

[8]

祝生日快樂!!!


[引用] | 作者 朗B媽 | 22nd Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


多謝哂!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 25th Mar 2010

[7]

大方得睇嘅白雪女仕,祝你生日快樂,日日開心到震呀

莎莉蛋糕
[引用] | 作者 莎莉蛋糕 | 22nd Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


多謝!!!!!!!!!!咪叫人女仕啦!!!!!!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 25th Mar 2010

[6]

生日快樂呀~~~

anson ba其實真係算係細心嘅男人,仲有每年一花之約添!你兩公婆d恩愛真係羨煞旁人~~~~

HAPPY BIRTHDAY~~~~!!


[引用] | 作者 櫻杏子 | 22nd Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


多謝!^^
一年SWEET一次丫!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 25th Mar 2010

[5]

你倆個真係好SWEET呀~
Happy Birthday ^^
p.s. 你老公D字同我老公寫既字好似,螞蟻..形容得好好..WAKAKA

Christine
[引用] | 作者 Christine | 22nd Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


係呢...勁似...遠睇仲似!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 25th Mar 2010

[4]

好sweet wor.Happy Birthday!


[引用] | 作者 boosaa | 22nd Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


THANKS!!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 25th Mar 2010

[3]

你兩公婆好鬼sweet sweet架啫~ hahahaha.....


[引用] | 作者 MaG (馬姬) | 22nd Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


野~~~~~~~少少啦!!!!!!!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 25th Mar 2010

[2]

生日快樂丫!!! 你老公好好丫!!!


[引用] | 作者 Koko | 22nd Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


多謝!!!洛文都好好丫!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 25th Mar 2010

[1]

"FROM:你個大方得體既老婆"

唔加呢句成篇會更好 :p

生日快樂呀~~~~


[引用] | 作者 台長 | 22nd Mar 2010 | [舉報垃圾留言]


點解? 唔制我想邀D功丫!!!!!!
多謝!!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 25th Mar 2010