香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
白雪 | 3rd Aug 2009 | ●•۰影畫廳۰•● | (174 Reads)

去年,雨點隆屎銀芽拓腮參加了港男選舉 - 幼年組,戰情激烈,難分高下;
今年,兩位bb還未長大成 "男" 人,但卻有萬千姐姐姨姨被他們那雄糾糾的肩背迷倒;

究竟私底下雨點銀芽是如何維繫友誼既呢?睇睇以下為兩位做既專訪,向讀者一一剖白。

Picture

我地兩個?由未成形開始就已經相識,跟住一齊生手仔,一齊出腳仔,我地應該算係奉子成友啦!
Picture

成形之後再一齊陪mama行街,唱k,做檢查,睇笑片,食buffet食補品,無一刻有分開過,友誼既萌芽...應該係由住在子宮的日子開始。
Picture

兄弟情點維繫?其實男人既友誼係一樣要點到即止既野,就好似邊個飲完,另一個只需要幫對方斟酒!男人,唔駛下下講到咁白既!
Picture

總之笑就一齊笑!訓覺同喊就輪更制,無謂要兩位媽子咁忙嘛~
Picture

Argue?梗有啦...最後又係模下酒柸底傾掂,一酒化千仇嘛...哈哈哈!!
Picture

係囉,男人唔會咁計較既!
Picture

一小時專仿就此結束,以下係一d珍貴既ng鏡頭,型男,都有滑稽既一面既!

攝影機要求銀芽擺型pose...
〔sorry我忍唔到笑!〕
Picture

拍攝硬照期間...
〔sorry有鼻屎,化妝師唔該幫幫我丫..〕 
Picture

攝影師要求銀芽轉身影背面;
〔小心你個屁股呀!〕
Picture

攝影師:〔阿雨生,我想要野性d,唔係要痴線呀!〕
Picture


[18]

個專訪真係既感人又抵死,最鍾意尾段的NG相,真係笑屎我!XDDD


[引用] | 作者 瀅瀅媽媽 | 15th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]


哈哈~多謝欣賞!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 17th Aug 2009

[17]

笑屎左....wakakakaka
low b基基...=.="
but..i like it woo!!!


[引用] | 作者 靚喵e | 11th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]


thanks蛇蛇!!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 12th Aug 2009

[16]

你d對白真係好盞鬼, 我一邊睇一邊kaka笑, eason ng take 1 好書生feel呀, anson ng take 4 好鬼動感, hahaha


[引用] | 作者 小塋 | 11th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]


咁就多多捧場啦!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 12th Aug 2009

[15]

我鍾意第四張! eason 個"八爪魚咀" 令人好想一啖咀落去!! 哈哈~~

Emilili
[引用] | 作者 Emilili | 8th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]


哈哈~~~咪妄想啦你!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 10th Aug 2009

[14]

傻㗎妳?哈哈哈哈哈…

Lindberg
[引用] | 作者 Lindberg | 6th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

Lindberg :
傻㗎妳?哈哈哈哈哈…

你宜家先知??

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 7th Aug 2009

[13]

白雪!你真係無得頂呀!咁都諗到?

helen
[引用] | 作者 helen | 6th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]


我好中意發夢..哈哈!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 7th Aug 2009

[12]

白雪我鐘意你d 對白, 好正啊 !
anson boy 越來越靚仔啊 !


[引用] | 作者 wingwing | 6th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]


多謝你捧場~~~多謝多謝!!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 6th Aug 2009

[11]

我鐘意兩兄弟飲saka果張相, anson好嘆咁捱埋一邊, eason又好豪氣咁飲, 正!

Maggie
[引用] | 作者 Maggie | 6th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]


佢地真係幾嘆架~天氣咁熱有水玩...哈哈!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 6th Aug 2009

[10]

攪笑..你真得閒..XD

捉錯字時間 :點到即止


[引用] | 作者 tiger爸爸 | 6th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]


係喎~唔該哂丫~~

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 6th Aug 2009

[9]

雄糾糾的肩背,好貼切.
兩個一齊張大口嗰張引死人!!!


[引用] | 作者 boosaa | 5th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]


不過同米爺比仲差一大截~~~

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 6th Aug 2009

[8]

哈哈!真係搞鬼~
佢地真係係飲d水架?!
last果張好有動感呀!


[引用] | 作者 kimkim | 5th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]


佢地都真係有飲左一兩啖=.=
不過大多數都會bu返出黎既~

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 6th Aug 2009

[7]

正!真係情與義~~~~值千金~~~~~!!!!

每次睇雪姑個blog都係咁開心嘅!


[引用] | 作者 櫻杏子 | 5th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

係?咁證明我既生活都幾開心~~~~~

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 6th Aug 2009

[6]

雪姑犀利!
比你笑死喇!有這樣的友誼﹐難得難得!


[引用] | 作者 熙媽 | 5th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]



無聊下舒發下啫....哈哈!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 5th Aug 2009

[5]

哈哈,兩個都好趣緻,又好似真係飲'酒'咁.

慧瑩
[引用] | 作者 慧瑩 | 5th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]


都唔明佢地做咩一玩水就係咁扮飲水~~

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 5th Aug 2009

[4]

D NG相好得意 ^-^

HaPPy
[引用] | 作者 HaPPy | 5th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]



我都覺得佢地好得意~不過NG係我作架咋...

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 5th Aug 2009

[3]

白雪你真係可以出書喇, 寫得好鬼搞笑呀~~!!!

brfamily2008
[引用] | 作者 brfamily2008 | 5th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]


邊係呢..隨便玩下架咋...

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 5th Aug 2009

[2]

又溫馨又爆笑!

兩位港男重勁過o靚模,又露點又露肌肉,加上陽光笑容,真係想引C人咩!

ps:快d出個抱枕臣s滿足fan屎願望啦~~~

Can
[引用] | 作者 Can | 5th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]



抱枕臣~~~
唔制,比米b就得!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 5th Aug 2009

[1]

燈光配合得不錯!

Him
[引用] | 作者 Him | 5th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]


多謝!其實只係普通日光而已!太陽就是最好的燈光啦!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 5th Aug 2009