香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
白雪 | 14th Jul 2009 | ●•۰影畫廳۰•● | (257 Reads)

從前,有兩個生長在日本鄉間的小男孩,一個叫阿笨,另一個叫阿占;Picture

他倆雖已彼此認識了一年的時間,可是那份真正的友誼,卻在剛過去的週末之旅始展開。

目的地 ----- 日本青森縣某流水溪澗處。
Picture

笨大哥
:今云係我地第一次遨遊天下,好歹都要為美晴媽媽同佐藤媽媽帶d手信,知道嗎?
占小弟:好呀,咁笨哥有咩好提議呀?
Picture

笨大哥:一於活捉一尾鮮魚返去孝敬兩老啦!
占小弟:oh my god!唔係呀話??
Picture

笨大哥:咁d水流又確係急左d既...不如...
正當笨大哥想打退堂鼓之際...
Picture

占小弟
:沖呀!!!!!!笨哥你仲等咩呀?????
Picture

就係咁,兩兄弟一仆一碌衝向大溪啦!!!
Picture

雖然小子倆勇往直前,一夥孝心掛在胸前,可惜流水勇猛,他們用手又不是,用腳又不是,最後只好放棄,投入玩水去。


然後阿笨和阿占再繼續旅程。
占小弟:笨哥,不如我地摘d野花,或者捉隻花蝴蝶送比媽媽丫...
笨大哥:呢個主意都唔錯喎!

小子倆一個往左走,一個往右走,分頭行事。
Picture

阿占看見路上美麗小花,突然想起媽媽說要愛惜環境,小手便停下來了;
Picture

阿笨看到花蝴蝶在花間飛舞,又記起媽媽說過要愛護小生命,也沒有跳起要捉小蝴蝶。
Picture

這趟,阿笨和阿占再次空手而回。Picture

活在當下,還是拋下媽媽,先及時行樂吧!!

(待續...)

ANSON MA和哲哲媽的日本名由e度提供


[14]

兩個踢水玩得好開心.咁勁有條無車嘅路可盡情影相


[引用] | 作者 boosaa | 16th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]

boosaa :
兩個踢水玩得好開心.咁勁有條無車嘅路可盡情影相

都有車架!不過只係村入面既車出入, 車量唔多而且開得慢, 所以可以玩下!!
米太婆你觀察力好強!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 17th Jul 2009

[13]

哈哈哈… 笑死我!哲哲果然夠勇!

Lindberg
[引用] | 作者 Lindberg | 15th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]


哲哲真係好勁架!無佢anson連地都唔敢落添bor~

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 15th Jul 2009

[12]

佢地2個走黎走去攪咩...2個不停掉頭走..
咁多單車唔怕?


[引用] | 作者 tiger 爸爸 | 15th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]


開心囉, 你咁老唔明d小朋友做乜架啦..呵呵!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 15th Jul 2009

[11]

阿笨&阿占真係好攪笑,
遲d等我個b出世後(雖然未有)記住預埋佢一齊玩喇!!

Sweet Square
[引用] | 作者 Sweet Square | 15th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]


無問題啦梗係!!!祝你地成功!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 15th Jul 2009

[10]

有咩地方好得過呢d大自然環境?綠蔭處處,加上仲夏蟬叫…令我諗起龍貓…

anson同哲哲好fd呀!住得近真係好~~


[引用] | 作者 櫻杏子 | 15th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]


無錯呀!所以我真係好中意住鄉下地方...嘻嘻~~

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 15th Jul 2009

[9]

到戶外跑跑跳跳,小朋友最快樂!!

QQ 媽咪
[引用] | 作者 QQ 媽咪 | 15th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]


大人也快樂呢...!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 15th Jul 2009

[8]

原來我既日文名字叫 "惠美 (Emi)", "blessed with beauty" 咁解, 真係人如其名, 靚也!!

嘩咔咔咔咔咔~~~

Emilili
[引用] | 作者 Emilili | 15th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]


你用英文名search架? 我用中文架bor, 原來英文都得既...

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 15th Jul 2009

[7]

點解阿占冇左個小背包既?? 我見阿笨次次都會放D 野落阿占個書包仔樹喎 XDD

Emilili
[引用] | 作者 Emilili | 15th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]


梗係比阿美晴媽媽拎住左啦~~

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 15th Jul 2009

[6]

hahaha~~兩個小朋友好得意!你踢一腳我又踢一腳!! 環境好舒服呀!


[引用] | 作者 bee | 15th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]


天朗氣清, 感覺特別舒服..

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 15th Jul 2009

[5]

真係服了你呢,白雪你的想像力真係好豐富呀!
第時anson睇返一定都覺得好好笑^^


[引用] | 作者 瀅瀅媽媽 | 14th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]

哈哈, 我都係個幾中意幻想既人呢...

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 15th Jul 2009

[4]

佢兩個玩得好開心咁喎~

咩地方黎,好有野趣呀~

Can
[引用] | 作者 Can | 14th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]


我地條村既外面, 平時烏冬福仔都係喺e度散步既~~

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 14th Jul 2009

[3]

哈哈哈哈哈哈!!!星媽你做編劇啦!!!


[引用] | 作者 莎莉蛋糕 | 14th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]


亂up架咋!!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 14th Jul 2009

[2]

哈哈, 好搞笑呀~

brfamily2008
[引用] | 作者 brfamily2008 | 14th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]


多謝!

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 14th Jul 2009

[1]

查實係邊到黎?

另外, 咩事第一張相哲哲個頭好似發大左既菇架?

Koko
[引用] | 作者 Koko | 14th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]


係喺我屋企條村入面, 沿海邊既地方~
哲哲好多頭髮, 多到剪不斷, 理還亂..

[引用版主回覆] | 作者 白雪 | 14th Jul 2009